středa 21. prosince 2011

Adventní vykládání

Potkala jsem cikánku...krásnou cikánku co mi vyložila budoucnost! Budu šťastná! Budu požádána o ruku! Budu mít syna fotbalistu! Píšu to sem, abych to nezapomněla :) A taky nezapomenu, že výklad mě stál 200 Kč! Já mám pro ně slabost.

Pouliční vykladačky štěstí mě baví. Vždycky vzbudí mou zvědavost a vždycky zaplatím. Zřejmě ve mě vzbuzují archaický strach z kočovných cikánů. Stejně jako v malém městečku ztraceném ve Francii, kde se vaří skvělá Čokoláda. Ačkoliv analytický mozek říká ne...tak adventní atmosféra, šeptající ústa cikánky, napětí z tajemství a přání nahlédnout do budoucna mi říká ANO! Nech si číst z ruky má milá!

Co mě ovšem na mě vyděsilo byla jiná věc. Dál v ulici prodávala stará žena přívěsky na klíče na podporu psího útulku. 20 Kč, desetina! A já si ho nekoupila! A ještě jsem byla dotčená tou dotěrností. Ráda bych napsala, že jsem si své chování uvědomila a vrátila se, ale to se nestalo.

Od té doby přemýšlím nad marketingem obou žen. Jedna mi draze prodala službu, kterou jsem nežádala pod záminkou cigarety. Druhá mi otevřeně nabízela udělat dobrý skutek a neuspěla....

Myslím, že občas bychom se měli učit od cikánek!

Žádné komentáře:

Okomentovat