pátek 17. srpna 2012

Divy s nulovým rozpočtem


Dnešní den začal prázdninově. Na I. P. Pavlova jsem nastoupila do dodávky s dalšími pěti ženami a vydala jsem se na cestu na Akademii Života nápadům. Přes ranní mlhu a louky plné ovcí jsem dorazila do lesních lázní v hotelovém komplexu nedaleko Prahy. Bez očekávání, rozladěná, v místě kde není signál a s autobusovou zastávkou v nedohlednu. Ranní prázdninový pocit je fuč.

První prezentace jsou za námi, a jak v jedné z nich zaznělo, zjišťuji, že „mám hlad“ a mám nevyřešený problém. Chybí mi kontakt se ženami, chybí mi vzory, chybí mi síla dotahovat věci do konce. Chybí mi ženy, které mě budou inspirovat a budou se mnou diskutovat. Nenaplňují mě setkání scvrklá do diskuzí nad partnery, stárnutím a váhou. Chybí mi večery, kdy nad pár sklenicemi vína jsme změnily a přeorganizovaly svět.  To všechno mi chybí, ačkoliv mám kolem sebe úžasné ženy, ale nevím, co dělají, čím žijí. Nikdy na to nezbyl prostě čas, kromě obecného konstatování, že šéf je ras, práce vyčerpávající, mateřství umořující. 

Najednou zjišťuji, kolik inspirativních a kreativních žen z celé České republiky se tu sešlo. Jsou z oblasti designu, vzdělávacích agentur, neziskovek, vydávají časopisy, šijí doplňky na kočárky, sní o čoko turismu nebo „jen“ o expanzi svých wellnessových studií. Řada z nás jsou matky, které chtějí podnikat a pečovat o děti. Řada z nás jsou ex-zaměstnankyně veřejné správy, které hledají novou cestu. Řada z nás jsou zkušené zralé ženy s mnoha zkušenostmi a novým prostorem pro seberealizaci. Po úvodních prezentacích je jasné, že všechny nás spojuje jedno: stojíme bezradně v kuchyni před lednicí a máme hlad! Chceme si splnit svoje sny a věříme, že jsme našli cestu, po které chceme jít.

A jak se ukazuje, jsme divy s nulový rozpočtem a nedozírným potenciálem. Pozor, přichází náš čas! Popřejte nám hodně štěstí!

Žádné komentáře:

Okomentovat